Dziennikarze miesięcznika motoryzacyjnego "Auto Moto" przeprowadzili we wrześniu badania jakości obsługi Klientółw w salonach Hondy. Pod lupę wybrano sześć autoryzowanych stacji: w Katowicach, Poznaniu, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni oraz Krakowie. Ankieterzy badali otoczenie salonu, jego wygląd oraz przestronność parkingu, sposób ekspozycji samochodów w salonie, dostępność do materiałów informacyjnych a także park samochodów testowych.
Szczególną uwagę "tajemniczy klienci" zwracali na obsługę - wiedzę sprzedawcy, jego zaangażowanie oraz sposób prezentacji wybranego modelu. Ważnym punktem w poznawaniu nowego samochodu jest jazda próbna. To kolejny etap testu i szansa na zdobycie punktów w badaniu. Jeśli dodatkowo sprzedawca zaoferował‚ pozostawienie auta w rozliczeniu - ankieterzy z dumą dopisywali kolejne punkty.
Wyniki sprawdzianu polskich salonów Hondy można przeczytać w wydaniu miesięcznika "Auto Moto". Do lektury zachęcamy tym bardziej, że toruński diler ma się czym pochwalić. Na 110 punktów możliwych do uzyskania, tajemniczy klient oceniający pracę sprzedawcy w Toruniu, przyznał‚ ich 104. Tym samym toruńska stacja zajęła 1. miejsce w Polsce wśród badanych salonów Hondy.
W opinii badających, stacja Hondy przy ulicy Żółkiewskiego 32, wyróżniała się bardzo wysokim poziomem wiedzy i fachowości sprzedawcy. Maksymalną liczbę punktów przyznano równiez za jazdę próbną - propozycja padła już na początku wizyty, trasa była długa a sposób prezentacji auta w czasie jazdy bardzo ciekawy. Dodatkowo sprzedawca zachęcał‚ do testowania różnych stylów jazdy.