Zaawansowany serwis Hondy

dodano: 15.04.2020

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wprowadziliśmy w naszym serwisie kilka udogodnień. Zdajemy sobie sprawę, że pewne czynności serwisowe nie mogą czekać. Państwa komfort i bezpieczeństwo jest dla Hondy sprawą priorytetową.

 

 

Covid-19

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadziliśmy szereg rozwiązań ograniczających ryzyko infekcji:
- rękawiczki oraz płyny dezynfekujące dostępne na miejscu,
- dezynfekcja samochodów oraz kluczyków przy przyjęciu i wydaniu,
- usługa ozonowania,
- nowe procedury w recepcjach i poczekalniach (linie wyznaczające strefy bezpieczeństwa oraz ekrany).

 

dezynfekcja samochodu


Prosimy o stosowanie się do zaleceń personelu naszego serwisu.


Door-to-door
oznacza odbiór samochodu z domu Klienta. Należy dzień wcześniej przygotować samochód i książeczkę serwisową. Prosimy, jeżeli to możliwe, aby samochód tego dnia nie był użytkowany. Zakres przeglądu lub  naprawy jest omawiany telefonicznie przed odbiorem samochodu. Przy odbiorze samochodu przez naszego pracownika, przekazywane są tylko i wyłącznie kluczyki. W zależności od rodzaju usługi może wiązać się z nią limit kilometrów, w ramach którego jest wykonywana, co ustalamy indywidualnie.

 

Po zakończeniu czynności serwisowych, pojazd jest odkażany, przy czym mogą Państwo również skorzystać z opcji ozonowania wnętrza i kanałów wentylacyjnych.

 

Ostatnim etapem usługi „door to door” jest zwrot samochodu właścicielowi, w trakcie którego ponownie odkażany jest kluczyk oraz elementy, z którymi miał styczność odwożący go kierowca. Stan pojazdu po wykonanej usłudze dokumentowany jest zdjęciami.

 

serwis samochodu door-to-door

 

Elektroniczna kontrola stanu technicznego samochodu

Dodatkowo, oprócz zleconych serwisowi prac, wykonywana jest nieodpłatna kontrola stanu technicznego samochodu czyli eVHC (electronic Vehicle Health Check).

 

Usługa serwisowa rozpoczyna się od bezpłatnego wykonania diagnostyki eVHC (electronic Vehicle Health Check), w wyniku której klient otrzymuje mailem link do jej podsumowania zawierającego zdjęcia oraz film dokumentujący wykonanie diagnostyki przez mechanika wraz z jego komentarzami na temat ogólnego stanu technicznego samochodu oraz poszczególnych jego części i zespołów.

 

W przypadku wykrycia usterek nieuwzględnionych w pierwotnym zleceniu, ich naprawa wykonywana jest wyłącznie po akceptacji właściciela pojazdu (np. poprzez dodanie usługi do koszyka lub wysłanie maila). Klient, nie wychodząc z domu, poprzez interface na smartfonie, pozostaje w interakcji z serwisem i ma pełną kontrolę nad przebiegiem obsługi samochodu.

 

Elktroniczna kontrola stanu technicznego samochodu

 

Rabaty

W kwietniu przy wykonywaniu prac serwisowych oferujemy: rabat 10% na części i rabat 10% na robociznę  Z rabatów można korzystać zarówno przyprowadzając samochód samodzielnie do serwisu jak i korzystając z usług door to door (D2D). Promocja dotyczy oferty usług serwisu mechanicznego.

 

serwis honda toruń

 

Serwis samochodowy Honda SMH Toruń pozostają czynny od poniedziałku do piątku w godz.9-17. Prowadzimy bieżącą obsługę, naprawy i przeglądy samochodów marki Honda. Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny pod nr  +48 56 664 13 00 wew. 2 .